9.10.2012

Santa Claus is coming to town!!

Just asking: Onko normaalia, että joulufiilis iskee lokakuun alussa? Löysin nimittäin eräänä iltana itteni vilkuilemasta ikkunasta ulos josko vaikka katulampun valoa vasten näkyis satavia lumihiutaleita ja maa olis jo valkeanaan (samalla kun hyräilin mielessäni Valkeaa joulua).. -Tulin siihen tulokseen, että oon pimahtanu. Eihän kellään nyt keskellä syksyn väriloistoa voi olla joulufiilis.
MITÄ VIELÄ!! Omin silmin todistin viime sunnuntaina miten tvstä tuli ihan tosiaan mainos, jossa taustalla ensinnäki soi "Joulu on taas" -renkutuksen jonkinlainen uus muunnelma, ruudussa esiinty useita joululahjapaketteja ja vieläpä sato lunta O.O. Se on täällä. Ette voi enää välttyä siltä.

Itse oon henkilökohtasesti niitä jouluihmisiä, jotka ottaa irti kaiken joulusta jo hyvissä ajoin ennen joulua ja jatkaa tätä fiilistelyä myös tarpeeks pitkälle kevääseen.. Erityisen ylpee oon mun joulutortuntekotaidoista (siihen ei kaikki pysty) ja ensimmäiset joulutortut oonki yleensä "leiponu" lokakuussa ja viimesimmät saatan pyöräyttää siinä maaliskuun tienoilla :) THEY ARE JUST TOO GOOD. Lisäksi meillä ei todellakaan päde mikään "nuutinpäivänä joulukuusi heivataan"- sääntö vaan yleensä siinä hiihtoloman korvilla on koittanut viimein aika luopua siitä kuusestakin..

Joku saattaa kuvitella, että jos otetaan kaikki irti joulusta jo hyvissä ajoin, niin sitten varmaan lahjatki ostetaan hyvissä ajoin. Ehei! Se on vähän niinkun se juttu, että lahjojen osto & The Joulusiivous pitää jättää aina viimeselle viikolle. Mielellään aatonaatolle, jos mahdollista, ja miksipä se ei olisi mahdollista? 

Ehkä oon sittenkin pimahtanu. Nimittäin tänään toivoin, että tulis intiaanikesä ja pääsisin taas ottaa aurinkoa bikineissä ja nauttii kesästä.. En kuitenkaan suostu syyttämään pelkästään itseäni tästä mun biologisen kelloni sekoamisesta, vaan oon pienessä mielessäni pähkäilly että tää kaikki johtuu vaan siitä että SUOMEN KESÄ JA TALVI EIVÄT NYKYÄÄN EROA TOISISTAAN KOVIN MONELLA TAVALLA.

Still I'm dreaming of a White Christmas <3

PS. Nyt skarppina niiden tonttujen kanssa!!

- Saana

Ei kommentteja: